Veelgestelde vragen

Hieronder een overzicht van veel gestelde vragen. Indien het antwoord op uw vraag hier niet bij zit dan kunt u telefonisch of per e-mail met ons contact opnemen.

Waarom kiezen voor HAMMOCK

Waarom kiezen voor HAMMOCK?

Waarom kiezen voor HAMMOCK?

Gebruiksgemak. HAMMOCK is eenvoudig in gebruik, snel en altijd beschikbaar.

En daarnaast hebben we een hele goede helpdesk die wel de telefoon opneemt.

HAMMOCK heeft de meest tevreden gebruikers. Hier werken we heel hard voor. Waarom zij tevreden zijn:

  • Volledig geïntegreerd met Outlook
  • Bespaart veel tijd
  • Eenvoudig in gebruik
  • Het is altijd snel
  • Zeer veilig systeem
  • Gegevens worden in Nederland opgeslagen
  • All in one
  • Goede helpdesk
  • Volledige begeleiding bij implementatie
  • Goede zoekfuncties

Wat is onze visie?

Wat is onze visie?

U moet prettig, veilig en snel kunnen werken. Daarom hebben we HAMMOCK zo ontwikkeld dat het voor iedereen eenvoudig te gebruiken is en ook snel is.

Natuurlijk bespaart u ook veel tijd met HAMMOCK. Tijd die u beter kunt besteden aan zinvollere zaken.

Waar is HAMMOCK ontwikkeld en gevestigd?

Waar is HAMMOCK ontwikkeld en gevestigd?

HAMMOCK is begonnen in Huissen. Hier zit ons hoofdkantoor en is waar tot de dag van vandaag HAMMOCK ontwikkeld wordt. De medewerkers die bij HAMMOCK werken komen vanuit verschillende plaatsen in Nederland. Thuis werken is voor ons niet vreemd.

Waarom de naam HAMMOCK?

Waarom de naam HAMMOCK?

HAMMOCK is de Engelse benaming voor hangmat.

Onze applicatie doet het werk en u kunt in de hangmat gaan liggen. Maar u kunt natuurlijk ook gaan sporten of de tijd aan uw familie besteden.

Wat maakt HAMMOCK anders?

Wat maakt HAMMOCK anders?

HAMMOCK is een nieuwe applicatie en maakt gebruik van de meest recente mogelijkheden van Microsoft. Ook vinden wij persoonlijk contact erg belangrijk. Zodra je belt, weet je van te voren al wie je aan de lijn krijgt en wordt je niet behandeld als een nummer. Wij hebben daarom ook geen ingewikkeld ticket systeem.

HAMMOCK is de enige applicatie die volledig geïntegreerd is met Outlook. Zo'n unieke oplossing heb je nog niet eerder gezien. Maar zien is geloven dus neem vrijblijvend contact op voor een online demo.

Wie gebruiken HAMMOCK?

Wie maken er gebruik van HAMMOCK?

Klanten van HAMMOCK zijn onder andere:

  • Advocaten
  • Juristen
  • Fiscalisten
  • Bedrijfsjuristen
  • Consultants
  • Vastgoedbeheerders
  • Investeringsmaatschappijen

Wat kost HAMMOCK?

Wat kost HAMMOCK?

Er zijn verschillende pakketten. Afhankelijk van de benodigde modules wordt bepaald welke pakket voor uw organisatie geschikt is.Voor een overzicht vindt u hier.

De eenmalige investering voor de implementatie is afhankelijk van de wensen van uw organisatie. Wij kunnen dit aanbieden tegen een vooraf vastgesteld tarief. 

Hoe vraag ik een vrijblijvende demo aan?

Kan ik ook een gratis demo aanvragen?

Wij bieden graag een vrijblijvende demo aan. Dit kunt u via ons aanvraagformulier doen. Om uw kosbare tijd te besparen, gaat de eerste demo vaak online via TEAMS. Voor het tweede gesprek komen we graag bij u op kantoor.

Is HAMMOCK snel?

Is HAMMOCK snel?

Ja, heel snel. We maken gebruik van zeer snelle servers en onze programmatuur is zo ontworpen dat u altijd een snel pakket heeft.

Hiervoor heeft u geen supersnelle internet-verbinding nodig of een high end computer. Het 'werk' gebeurt namelijk op de servers van Microsoft.

Hoeveel gebruikers kan ik aanvragen bij HAMMOCK?

Hoeveel gebruikers kan ik aanvragen bij HAMMOCK?

Bij HAMMOCK kan je zoveel accounts laten maken als je wil. De kosten die je maakt zijn per licentie.

Heeft HAMMOCK ook referenties?

Heeft HAMMOCK ook referenties?

Tijdens demo kan je vragen naar onze referenties. Wij zoeken dan een vergelijkbaar kantoor dat HAMMOCK gebruikt waar je al je vragen aan kwijt kan.

Hoe kan ik support bereiken voor vragen?

Hoe kan ik support bereiken voor vragen?

Support is bereikbaar via telefoon en mail tussen 8:30 en 17:30. Bij storing of urgentie zijn wij ook telefonisch bereikbaar tussen 17:30 en 23:59. Service staat hoog bij ons in het vaandel.

Wat is de responsetijd van support?

Wat is de responsetijd van support?

Wij streven ernaar om binnen 24 uur antwoord te geven. Meestal zullen wij dezelfde dag nog reageren. Mocht je ons urgent nodig hebben, neem dan telefonisch contact op. Via de telefoon zijn we vaak nog sneller bereikbaar.

Voor hoelang ga ik een contract aan bij HAMMOCK?

Voor hoelang ga ik een contract aan bij HAMMOCK?

Bij HAMMOCK zit je niet vast aan een jaarcontract. Je hebt altijd 1 maandopzegtermijn. Wij willen graag tevreden klanten. Mocht je niet tevreden zijn, dan doen wij er alles aan om dat te veranderen. Je mag altijd je contract bij ons opzeggen. 

Is HAMMOCK geschikt voor mij?

Is HAMMOCK geschikt voor mij?

Of HAMMOCK geschikt voor u is, hangt van verschillende factoren af.

In basis is HAMMOCK geschikt voor:

  • Alle advocatenkantoren binnen Nederland
  • Met maximaal 30 gebruikers

Best-of-Breed of All-in-One?

Best-of-Breed of All-in-One?

Dit is een definitiekwestie. HAMMOCK is een All-in-One applicatie die gebruik maakt van de Best-of-Breed oplossingen die beschikbaar zijn.

Hoe zit dat? HAMMOCK maakt gebruik van SharePoint van Microsoft, koppelt met verschillende boekhoudpakketten, maakt voor de betalingen gebruik van Mollie maar is voor u één applicatie. U heeft dus een aanspreekpunt (HAMMOCK) maar HAMMOCK is opgebouwd uit verschillende Best-of-Breed oplossingen.

Wat is de beste applicatie?

Wat is de beste applicatie?

De beste applicatie? Die bestaat niet. Wel de applicatie die het beste bij uw kantoor past.

Een kantoor met 1 gebruiker heeft heel andere eisen en wensen dan een kantoor met verschillende locaties in verschillende landen.

Er is geen oplossing beschikbaar die voor beide kantoren het beste is.

Kan ik HAMMOCK op mijn Apple gebruiken?

Jazeker, dit is geen enkel probleem. HAMMOCK is een van de weinige oplossingen die naadloos op een Windows-omgeving en een iOS / Apple draait. 

Overstappen

Waar moet ik rekening mee houden als ik wil overstappen?

Waar moet ik rekening mee houden als ik wil overstappen?

Een belangrijk punt om rekening mee te houden is of je bij je huidige aanbieder nog in contract zit. Als je nog voor 6 maand een contract hebt, dan kan je beter nog een paar maand wachten. Voor de rest hoef je met weinig rekening te houden. Wij ontzorgen je met het overzetten van de data. Wij hebben verschillende scripts gemaakt om de data van een ander pakket over te zetten naar HAMMOCK. 

Hoelang duurt de implementatie van HAMMOCK?

Hoelang duurt de implementatie van HAMMOCK?

De implementatie verschilt per aanvraag. Het kan zijn dat je een lege omgeving aanvraagt en deze zelf wil vullen of dat we nog een migratie moeten doen. Ook is het afhankelijk hoe snel jij als klant de benodigde gegevens aanleverd. 

Gemiddeld duurt de implementatie 2 tot 4 weken.

Hoe stap ik over van Basenet naar HAMMOCK?

Hoe stap ik over van BaseNet naar HAMMOCK?

Allereerst zegt u het abonnement met BaseNet op om dubbele kosten te vermijden.

Nadat u besloten heeft om over te stappen naar HAMMOCK neemt u contact op met de helpdesk van BaseNet. Op uw verzoek maken zij een volledige back up die u vervolgens kunt downloaden. Het moment waarop de Back up door BaseNet aangemaakt moet worden, bespreken we vooraf met u.

Wij importeren de download van BaseNet in HAMMOCK waardoor u alle gegevens weer ter beschikking heeft.

De kosten van het aanmaken van een back up bedragen € 15,00 exclusief BTW.

Hoe stap ik over van Advocaat Centraal naar HAMMOCK?

Overstappen van AdvocaatCentraal naar HAMMOCK

Als u momenteel AdvocaatCentraal gebruikt en u gaat over naar HAMMOCK dan zullen wij de gehele migratie verzorgen. Hiervoor nemen wij contact op met AdvocaatCentraal.

Let op de opzegtermijn bij AdvocaatCentraal:

Tenzij anders overeengekomen, wordt een gebruiksrecht verleend voor een periode van twaalf (12) maanden. Na afloop van deze periode wordt deze periode stilzwijgend verlengd met een periode van twaalf (12) maanden, tenzij Afnemer de Overeenkomst tenminste twee (2) maanden voor het einde van de lopende periode schriftelijk opzegt.

Bron: algemene voorwaarden

Heb ik dubbele kosten als ik overstap naar HAMMOCK?

Uw huidige applicatie heeft waarschijnlijk een opzegtermijn van twee of drie maanden. Zeg dus tijdig op.

Vaak wordt de eerste maanden gebruik gemaakt van twee applicaties. Gedurende die periode zijn er dubbele kosten.

Is overstappen eenvoudig?

Technisch gezien is overstappen niet ingewikkeld. Wij maken in overleg met u een projectplan en zorgen voor de uitvoering.

Het enige wat ingewikkeld kan zijn, is dat de huidige werkwijze aangepast moet worden zodat de voordelen van HAMMOCK optimaal gerealiseerd worden.

Technisch

Wordt uw data in Nederland opgeslagen?

Wordt uw data in Nederland opgeslagen?

De servers waarop de programmatuur en de databases draaien, staat in Nederland. Uw gegevens worden dus niet buiten Nederland opgeslagen.

Bestanden (bijvoorbeeld PDF, Word, Excel) worden opgeslagen in uw eigen SharePoint omgeving. Uw e-mails worden opgeslagen in uw eigen e-maildomein. Hierdoor heeft u altijd toegang tot uw bestanden en e-mails maar wij hebben hiertoe geen enkele toegang. Dit is dus anders dan bij andere aanbieders.

Is HAMMOCK veilig?

Is HAMMOCK veilig?

Veiligheid is het allerbelangrijkste. U wilt niet dat uw vertrouwelijke gegevens in handen kan komen van verkeerde personen. HAMMOCK is gebouwd met de met meest moderne beveiligingsmethodes van Microsoft en de best practice methodieken. Het beveiligingsniveau is hierbij hoger dan van vergelijkbare pakketten. Door onze regelmatige updates, houden we dit ook up-to-date

Is HAMMOCK snel?

Is HAMMOCK snel?

Ja, heel snel. We maken gebruik van zeer snelle servers en onze programmatuur is zo ontworpen dat u altijd een snel pakket heeft.

Hiervoor heeft u geen supersnelle internet-verbinding nodig of een high end computer. Het 'werk' gebeurt namelijk op de servers van Microsoft.

Werkt HAMMOCK op mijn MacBook?

Werkt HAMMOCK op mijn MacBook?

HAMMOCK is een cloud dienst. Hierdoor is HAMMOCK te benaderen via alle apparaten dat Edge, Chrome, FireFox of Safari ondersteunen. Ook werkt HAMMOCK binnen Outlook op Apple en Windows computers. 

Heeft HAMMOCK ook een mobiele app?

Heeft HAMMOCK ook een mobiele app?

Ja, er is een app beschikbaar. Deze app werkt voor op zowel iPhone als op Android telefoons.

Met deze app:

  • heeft u toegang tot uw dossiers
  • kunt u bellen met uw contactpersonen
  • de mogelijkheid om eenvoudig tijd te schrijven

HAMMOCK is een Progressive Web App (PWA).

Wat zijn de minimale systeemvereisten voor HAMMOCK?

Wat zijn de minimale systeemvereisten voor HAMMOCK?

HAMMOCK werkt op alle computers waar een interbrowser op wordt aangeboden. HAMMOCK werkt zo snel als dat je huidige computer is. Dus als je computer op het moment makkelijk Outlook of andere Office programma's kan draaien, dan zal HAMMOCK draaien als een zonnetje.

Kan ik HAMMOCK op meerdere apparaten gebruiken?

Kan ik HAMMOCK op meerdere apparaten gebruiken?

HAMMOCK is platform onafhankelijk. Dit zorgt ervoor dat je HAMMOCK op meerdere apparaten geïnstalleerd kan hebben. Je betaald niet per apparaat, maar per gebruiker/licentie.

Welke Office-licentie van Microsoft is nodig?

Welke Office-licentie van Microsoft is vereist?

Om gebruik te kunnen maken van HAMMOCK moet u beschikken over Microsoft 365 Business Standard of Microsoft 365 Business Premium.

Voor de automatische mailverwerking dient u gebruik te maken van Microsoft Exchange. Dit wordt standaard megeleverd bij Microsoft 365 Business Standard en Microsoft 365 Business Premium.

Hoe kan ik support bereiken voor vragen?

Hoe kan ik support bereiken voor vragen?

Support is bereikbaar via telefoon en mail tussen 8:30 en 17:30. Bij storing of urgentie zijn wij ook telefonisch bereikbaar tussen 17:30 en 23:59. Service staat hoog bij ons in het vaandel.

Wat is de responsetijd van support?

Wat is de responsetijd van support?

Wij streven ernaar om binnen 24 uur antwoord te geven. Meestal zullen wij dezelfde dag nog reageren. Mocht je ons urgent nodig hebben, neem dan telefonisch contact op. Via de telefoon zijn we vaak nog sneller bereikbaar.

Kan ik HAMMOCK op mijn Apple gebruiken?

Jazeker, dit is geen enkel probleem. HAMMOCK is een van de weinige oplossingen die naadloos op een Windows-omgeving en een iOS / Apple draait. 

Opleiding

Heeft HAMMOCK ook een gebruikershandleiding?

Heeft HAMMOCK ook een gebruikershandleiding?

Wij hebben voor HAMMOCK een gebruikershandeleiding gemaakt die voor iedereen beschikbaar is hier. Hierin hebben wij de meest belangerijke punten van HAMMOCK uitgelegd. Ook hebben wij veel korte tutorial gemaakt. 

Hoe kan ik support bereiken voor vragen?

Hoe kan ik support bereiken voor vragen?

Support is bereikbaar via telefoon en mail tussen 8:30 en 17:30. Bij storing of urgentie zijn wij ook telefonisch bereikbaar tussen 17:30 en 23:59. Service staat hoog bij ons in het vaandel.

Worden wij ook opgeleid in het gebruik van HAMMOCK?

Worden wij ook opgeleid in het gebruik van HAMMOCK?

Om HAMMOCK goed onder de knie te krijgen geven wij ook kosteloos een opleiding. De opleiding is altijd individueel. Mocht je na de opleiding toch nog een keer een opfriscursus nodig hebben, ook dan zijn wij niet de moeilijkste en ondersteunen wij graag. 

Kan ik individueel worden opgeleid?

Het merendeel van de opleidingen worden digitaal gegeven. DIt gaat via TEAMS. Gebruikers kun dan via onze online agenda een reservering maken voor de opleiding.

Het voordeel van een individuele opleiding is dat het tempo wordt aangepast aan het tempo van de gebruiker. Niet te snel en niet te langzaam. 

Is een opleiding op ons kantoor mogelijk?

Het is mogelijk dat wij gebruikers bij u op kantoor opleiden.

Hiervoor wordt in overleg groepen samengesteld op basis van de vereiste vaardigheden.

Om het effect van de training te behouden, adviseren wij om de groepen niet groter te maken dan 6 personen.

Hoe worden nieuwe medewerkers opgeleid?

Nieuwe medewerkers worden door ons binnen HAMMOCK aangemaakt. Wij plannen dan ook meteen een -kosteloze- opleiding met de gebruiker in.

Is een opleiding verplicht?

Nee, u kunt er zelf voor kiezen of u gebruik maakt van onze kosteloze opleiding.
WIj hebben de opleiding bewust kosteloos gemaakt omdat onze ervaring is dat een goede kennis van HAMMOCK het gebruiksgemak aanzienlijk verhoogt.

Hoeveel kost een opleiding?

Onze opleidingen zijn kosteloos. En wilt u een opfriscursus dan is dat geen enkel probleem.

Wij leiden u en uw kantoorgenoten graag op.

Modules

Welke functionaliteiten biedt HAMMOCK aan?

Welke functionaliteiten biedt HAMMOCK aan?

HAMMOCK is modulair opgebouwd. U kiest heel simpel de modules die u nodig heeft. U ziet dus geen schermen en velden die u toch niet gebruikt.

HAMMOCK beschikt over alle modules en functionaliteiten die u als advocatenkantoor nodig heeft.

  • Volledig digitaal dossier
  • All-in-one oplossing
  • Versiebeheer documenten
  • E-mails automatisch verwerkt
  • Tijdschrijven
  • Declareren
  • Mollie betalingen
  • Mappenstructuur
  • Toevoegingen
  • Management rapportages
  • Buitenlandse valuta's
  • Integratie met Zivver
  • Koppeling boekhoudsystemen
  • Koppeling KvK
  • P&F-module
  • Roladministratie
  • Mollie-betalingen

Ook bieden wij extra modules:

  • Insolventie
  • P&F
  • ZZP
  • Roladministratie

Om meer informatie te verzamelen over onze functionaliteiten, kan je ook een kijkje nemen op onze functionaliteiten pagina hier.

 

Heeft HAMMOCK koppelingen met andere software pakketten?

Heeft HAMMOCK koppelingen met andere software pakketten?

Om met de tijd mee te gaan kan je tegenwoordig niet anders meer dan koppelen op onmisbare software pakketen. Wij hebben de volgende koppelingen gemaakt:

- Exact
- Twinfield
- KvK
- Mollie

Ondersteund HAMMOCK ook andere valuta dan Euro?

Ondersteund HAMMOCK ook andere valuta dan Euro?

Met HAMMOCK heeft u de mogelijkheid om in verschillende valuta's uw declaraties op te stellen.

Dus u kunt uw cliënten declareren in EUR maar ook USD, GBP en in andere valuta's.

Taken

Eenvoudig uw taken beheren

HAMMOCK heeft een uitgebreid takensysteem.

Taken kunt u aan uzelf of andere gebruikers toewijzen, aanvullen met bijlagen en ze agenderen.

Op uw persoonlijke dashboard worden de taken die u heeft uitgezet en de taken die aan u zijn toegewezen gesorteerd op datum weergegeven. Hierdoor heeft u alle taken overzichtelijk op één plaats.

Is er een koppeling met de Kamer van Koophandel?

Is er een koppeling met de Kamer van Koophandel?

HAMMOCK heeft een koppeling met de Kamer van Koophandel. Hierdoor voert u snel een foutloos een nieuwe relatie toe.

Document Management Systeem

Is er een versiegeschiedenis bij WORD-documenten?

Is er een versiegeschiedenis bij WORD-documenten?

De versiegeschiedenis van Word-documenten is aanwezig. Word-bestanden worden automatisch opgeslagen in SharePoint en onderdeel van SharePoint is het bijhouden van de versiegeschiedenis.

Kan ik met HAMMOCK samenwerken aan documenten?

Kan ik met HAMMOCK samenwerken aan documenten?

Ja, dat kan zeker! WORD-documenten worden opgeslagen in uw eigen SharePoint. Hierdoor kunt u met meerdere gebruikers gelijktijdig aan een document werken.

Kan ik met HAMMOCK mailen via Zivver?

Kan ik met HAMMOCK mailen via Zivver?

Omdat HAMMOCK kan draaien als plugin in Outlook, kan je Zivver als plugin naast HAMMOCK draaien. Geen moeilijk gedoe meer met inloggen in Zivver om mailtjes te versturen. Alles kan nu vanuit dezelfde applicatie als waar HAMMOCK draait.

WORD-bestanden naar PDF

Zet uw WORD-bestanden om naar PDF

U heeft een Word-bestand dat u als PDF-bestand wilt versturen. Of u wilt het als PDF én als Word-bestand versturen. Hiervoor heeft HAMMOCK de oplossing ‘DOC > PDF’ en ‘DOC > PDF + DOC’.

U selecteert het te verzenden Word-document, kiest de ontvangers en maakt de e-mail aan. Vervolgens voegt u de begeleidende tekst toe en kiest u of u het Word-bestand wilt omzetten naar een PDF-bestand. U hoeft met andere woorden uw bestanden dus niet eerst op te slaan als PDF-bestand.

Kan ik zelf de partijrollen bepalen?

Kies uw partijen

Elk kantoor heeft zijn eigen type partijen waarmee gecommuniceerd wordt.

Bij het inrichten van HAMMOCK kan door het kantoor aangegeven worden welke partijen toegevoegd worden. Denk hierbij aan deurwaarders, gerechtelijke instellingen, de wederpartij of diens advocaat.

Standaard zijn er twee partijen aanwezig, te weten cliënt en debiteur. Deze partijen worden door het systeem gebruikt voor het declareren.

Welke standaarddocumenten zijn er?

Beschikbare documenten

De volgende documenten zijn aanwezig:

  • Opdrachtbevestiging
  • Brief
  • Declaratieadvies
  • Declaratie honorarium
  • Declaratie prijsafspraak
  • Declaratie voorschotnota
  • Declaratie advies

Bij de intake bespreken we welke andere documenten voor u relevant zijn.

Standaardmodellenkunnen eenvoudig worden toegevoegd. Hierdoor zijn deze op uw eigen kennisbank voor alle gebruikers beschikbaar en werkt iedereen binnen uw kantoor met dezelfde documenten.

Mappenstructuur

Bepaal uw eigen mappenstructuur

De mappenstructuur richt u naar eigen wens in.

Het is ook mogelijk om sub-mappen en sub-sub-mappen toe te voegen, te (her)noemen en te verwijderen.

Bevat HAMMOCK een DMS?

Bevat HAMMOCK een DMS?

Onderdeel van HAMMOCK is een DMS.

WORD-documenten en PDF-bestanden worden opgeslagen in uw eigen kantoor-SharePoint.

E-mails worden opgeslagen in Exchange (net als al uw e-mails).

Hoe zoek ik naar documenten?

Hoe zoek ik naar documenten?

Uw bestanden worden opgeslagen in SharePoint. Vanuit HAMMOCK kunt u eenvoudig zoeken naar documenten. Hiervoor kunt u gebruik maken van dezelfde zoekopdrachten als binnen SharePoint.

E-mails kunt u op dezelfde manier zoeken als binnen Outlook.

Kan ik op de inhoud van een PDF zoeken?

Kan ik op de inhoud van een PDF zoeken?

Met HAMMOCK kunt u zoeken naar PDF-bestanden op basis van de inhoud. Dus zoekt u op "huurovereenkomst" dan krijgt u alle PDF-bestanden getoond die het woord huurovereenkomst bevat.

Kan ik HAMMOCK gebruiken voor mailings?

Kan ik HAMMOCK gebruiken voor mailings?

Er zijn verschillende hele goede, geavanceerde mailingsprogramma's beschikbaar. Vanuit HAMMOCK kan een overzicht worden opgesteld dat eenvoudig te importeren is naar de verschillende pakketten.

Op deze manier heeft u het beste van twee applicaties.

Kan ik mijn huidige werkwijze blijven behouden?

Nooit helemaal maar wel voor een groot gedeelte.

Maar waarom zou je aan een werkwijze vasthouden die is geoptimaliseerd op uw huidige applicatie? Hierdoor gaat u voordelen missen van HAMMOCK.

Bedrijfsjuristen

Ik schrijf geen tijd. Kan ik dan ook HAMMOCK gebruiken?

Ik schrijf geen tijd. Kan ik dan ook HAMMOCK gebruiken?

Jazeker! HAMMOCK is modulair ingericht waardoor we aleen laten zien wat u nodig heeft. Dus indien u geen tijd schrijft dan zullen alle schermen die hierop betrekking hebben (tarieven, tijdschrijven, factureren) voor u worden uitgezet. 

U ziet dus enkel de schermen die u nodig heeft.

Boekhouding

Heeft HAMMOCK koppelingen met andere software pakketten?

Heeft HAMMOCK koppelingen met andere software pakketten?

Om met de tijd mee te gaan kan je tegenwoordig niet anders meer dan koppelen op onmisbare software pakketen. Wij hebben de volgende koppelingen gemaakt:

- Exact
- Twinfield
- KvK
- Mollie

Is er een koppeling met Twinfield of Exact?

Is er een koppeling met Twinfield of Exact?

Een koppeling met Twinfield of Exact is in deze branche onmisbaar. Ook wij hebben een koppeling met deze boekhoudsystemen gemaakt. Dit zort ervoor dat boekhouden een stuk beter te managen is.

Heeft HAMMOCK een boekhoudpakket?

Heeft HAMMOCK een boekhoudpakket?

Er zijn verschillende boekhoudpakketten die binnen de advocatuur gebruikt worden.

HAMMOCK koppelt met deze boekhoudpakketten. Hierdoor kunt u uw eigen boekhoudpakket blijven gebruiken wanneer u overstapt naar HAMMOCK.

Welke informatie wordt gekoppeld met Exact?

Welke informatie wordt gekoppeld met Exact?

HAMMOCK stuurt informatie op naar Exact en haalt automatisch ook informatie op bij Exact.

HAMMOCK -> Exact

- De boeking

- PDF

Exact -> HAMMOCK

- Betalingsmutaties

Mag mijn boekhouder de koppeling bekijken?

Jazeker! Graag gaan wij met uw boekhouder in overleg om de integratie te tonen. Hierbij leggen we ook de mogelijkheden van de koppeling uit.

Kosten

Wat zijn de kosten voor support?

Wat zijn de kosten voor support?

Support zit bij de licentie prijs in berekend. Dus je betaald niet extra zodra je contact met ons opneemt. Bel of mail ons gerust zoveel als nodig. Wij helpen je graag!

Wat zijn de eenmalige kosten?

Eenmalige investering

De hoogte van de eenmalige kosten liggen over het algemeen tussen de € 400,00 en € 4.000,00. Dit is afhankelijk van:

  • Het aantal gebruikers
  • Of er een migratie uitgevoerd gaat worden
  • Aantal standaarddocumenten
  • Eventueel gewenst maatwerk

Roadmap

© 2024 Dutch Business Software | Website door OVK webdesign